Dovreskogen Gjestegård As
2663 Dovreskogen, Gudbrandsdalsvegen 225
2663 Dovreskogen, Gudbrandsdalsvegen 225
Obiekt Dovreskogen Gjestegård AS położony jest w miejscowości Dovreskogen i oferuje ogród, taras, a także restaurację. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak obsługa pokoju, stanowisko informacji turystycznej oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Personel służy pomocą w organizacji transferu. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę i pościel. W miejscowości Dovreskogen i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking, narciarstwo oraz wędkarstwo.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, bilard, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, wino / szampan, owoce, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Maseczki dla gości