Svalbard Hotell | Polfareren

****

9171 Longyearbyen, Longyearbyen

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Svalbard Hotell | Polfareren jest położony w centrum miasta Longyearbyen. Udostępnia on Gościom taras oraz nowoczesne pokoje z telewizorem z płaskim ekranem. Na miejscu dostępne jest bezpłatne WiFi i punkt informacji turystycznej. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Personel służy pomocą w organizacji wypraw skuterami śnieżnymi oraz psimi zaprzęgami. Hotel Svalbard mieści się w kilku budynkach. Oferuje on zakwaterowanie bez wyżywienia w pokojach lub apartamentach z pralką i kompleksowo wyposażoną kuchnią. W holu można skorzystać z komputera z dostępem do Internetu i napić się bezpłatnej kawy lub herbaty. W hotelowej restauracji Polfareren serwowane są potrawy inspirowane kuchnią skandynawską, francuską i azjatycką. Winiarnia zaprasza na rozmaite wina i piwa z browaru Svalbard. Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking. Tuż przy hotelu zatrzymuje się autobus kursujący na oddalone o 5 km lotnisko Svalbard.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W przypadku rezerwacji obejmujących więcej niż 9 osób mogą obowiązywać dodatkowe opłaty i inne zasady działalności obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą NOK 250 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 4 lub więcej lat płacą NOK 750 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego