Auckland Airport Kiwi Motel

***

2150 Auckland, 144 Mckenzie Road, Mangere

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

There is a 3.15% Surcharge for all bookings online. On Checking -in, the guests are required to present a valid photo ID and the card used for online booking for verification. There is a refundable bond of NZD $150 for incidental charges and damages, if any, for the stay while paying in Cash or Debit Card. Please Note: Non-refundable rate plans will continue to be charged the full accommodation cost within 24-hours of booking being made as per standard policy. No changes or modifications will be accepted on these rate plans. Cancellations or modifications on Flexible Rate plans must be received by 24 hours prior to check-in time in order to avoid any administration/service charges. Cancellations or modifications received after this time will incur an administration/service charge equivalent to one night’s accommodation cost per room booked. Auckland Airport Kiwi Motel is just a 10 minutes drive from Auckland Airport. There is a free Airport Shuttle Service available (Yellow Bus) for all our guests. All rooms include an AC, Sky TV and a Kitchenette. Guests can enjoy 10GB of free WiFi per stay and have a 24 Hour Front Desk service available. Each room has its own en-suite bathroom. All accommodation is set in a peaceful, sunny courtyard lawn area at the rear of the property. Filled with native fruit trees, the garden surroundings offer a tranquil escape from the main road. There is Free parking available onsite for all our guests. The Motel has an excellent in-house Restaurant, McKenzie Bar & Restaurant, with Continental, Asian and local NZ Cuisine specialties. The hotel is located 17 km from downtown Auckland and 11 km from Manukau City.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Auckland Airport Kiwi Motel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 150 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. There is a 3.15% Surcharge for all bookings online. On Checking -in, the guests are required to present a valid photo ID and the card used for online booking for verification. The photo ID and credit card must be in the same name as the guest's name on the booking confirmation. There is a refundable bond of NZD $150 for incidental charges and damages, if any, for the stay while paying in Cash or Debit Card. Please Note: Non-refundable rate plans will continue to be charged the full accommodation cost within 24-hours of booking being made as per standard policy. No changes or modifications will be accepted on these rate plans. Cancellations or modifications on Flexible Rate plans must be received by 24 hours prior to check-in time in order to avoid any administration/service charges. Cancellations or modifications received after this time will incur an administration/service charge equivalent to one night’s accommodation cost per room booked.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą NZD 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, bilard, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego