Quest Newmarket Serviced Apartments
1023 Auckland, 31-39 Davis Crescent
1023 Auckland, 31-39 Davis Crescent
Obiekt Quest Newmarket Serviced Apartments jest usytuowany 5 minut jazdy od szpitala miejskiego w Auckland. Oferuje on nowoczesne apartamenty z usługami hotelowymi, aneksem kuchennym i telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych. Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi. Obiekt jest położony obok przystanku autobusowego sieci Link, z którego można dojechać bezpośrednio do centrum Auckland, dzielnicy Ponsonby i innych popularnych atrakcji miasta. Do kampusu Grafton Uniwersytetu Auckland można dotrzeć spacerem w 15 minut. Dojazd do hali sportowo-widowiskowej Vector Arena i toru wyścigów konnych Ellerslie Racecourse zajmuje 10 minut. Sklepy i restauracje dzieli od obiektu tylko 10 minut spacerem. Wszystkie apartamenty zapewniają pralnię, jadalnię i biurko. Ponadto Goście mają do dyspozycji łazienkę z prysznicem, wanną i suszarką do włosów. Na miejscu dostępny jest duży zadaszony parking.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Reception hours are: Monday to Friday: 07:00-21:30 Weekends and Public Holidays: 08:00-18:00 If you expect to arrive outside reception opening hours, please inform Quest Newmarket Serviced Apartments in advance, using the contact details found on the booking confirmation. Please note that there is a 2% charge when you pay with a Visa or Mastercard credit card and a 3% charge when you pay with an American Express credit card. Please note upon arrival, each guest will be required to sign a standard Quest registration form, and the property's Terms of Stay. Photo ID is required by all guests at check-in or prior to arrival. Please note that the total price of the reservation will be charged upon check in. Please note check-in time is 14:00. Early check-in may be available, if arranged in advance with the property. Please contact the property in advance, using the contact details found on the booking confirmation.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 20 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą NZD 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte