Quest On Queen Serviced Apartments
1010 Auckland, 62 Queen Street
1010 Auckland, 62 Queen Street
Quest Serviced Apartments on Queen offer a great alternative to hotel accommodation with fully self-contained apartments for short or longer stays. Situated in Auckland CBD (Central Business District), they are located 5 minutes' walk from Viaduct Harbour. Guests enjoy free WiFi. All the apartments are spacious, bright and have balconies with city views. They come with a fully equipped kitchen, private laundry and a large living room with dining area. A pantry shopping service takes the hassle out of your stay. Restaurant chargeback is also available in a range of establishments close to the Quest Serviced Apartments on Queen. Secretarial service, babysitting and a tour desk are some of the additional services at your disposal. The apartments are located in the heart of the Auckland's commercial, shopping and entertainment district. Britomart Train Station is 100 meters away and Vector Arena and Aotea Square Markets are also a short walk away. The Ferry and Cruise Ship Terminals are a short 5 minute walk away.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quest on Queen Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 200 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that there is a 2% surcharge when you pay with a Visa or Mastercard credit card. Please note that there is a 3.5% surcharge when you pay with any other credit card. Please note that this property has a strict 'No Party Policy'. Failure to comply with property policies may result in the eviction of guests and the loss of any deposits or payments made. First nights charge will be pre-authorised 72 hours prior to arrival. The authorised amount will be released/cancelled upon departure.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 40 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą NZD 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą NZD 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, fitness, zajęcia fitness, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu