Quest Ponsonby Serviced Apartments

****

1011 Auckland, 68 Ponsonby Road, Ponsonby

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Quest Ponsonby Serviced Apartments położony jest przy ulicy Ponsonby Road, 18 minut spacerem od centrum Auckland i 25 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska w Auckland. Oferuje on zakwaterowanie w apartamentach i studiach, które obejmują łazienkę i wyposażone są w telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Apartamenty i studia są klimatyzowane, ogrzewane oraz wyposażone w biurko, sprzęt do prasowania i lodówkę. W apartamentach i studiach mieści się łazienka z zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Obiekt Quest Ponsonby Serviced Apartments usytuowany jest 6 minut jazdy samochodem od kasyna Auckland Casino i terminalu promowego Auckland Ferry Terminal. Wieża Sky Tower znajduje się 25 minut spacerem od obiektu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quest Ponsonby Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W przypadku płatności kartą kredytową Visa lub MasterCard naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,5% wartości transakcji. W przypadku płatności kartą kredytową American Express lub Diners Club pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 3% wartości transakcji. Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona. Goście podróżujący samochodem mogą skontaktować się z personelem obiektu i zasięgnąć informacji na temat dojazdu do hotelu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie istnieje możliwość zakwaterowania na łóżkach pojedynczych. Usługa ta oferowana jest na życzenie i za dodatkową opłatą w wysokości 35 NZD. Informację o preferowanej konfiguracji łóżek można umieścić w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji. Personel obiektu nie gwarantuje dostępności wybranej konfiguracji łóżek, która potwierdzana jest po przyjeździe i oferowana w zależności od dostępności. Apartamenty nie są sprzątane w niedziele i święta. W przypadku pobytów obejmujących takie dni apartamenty zostaną posprzątane w najbliższy poniedziałek. Goście mogą zameldować się poza godzinami pracy recepcji. Klucz i instrukcje dotyczące zameldowania będą czekać na Gości w recepcji.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 30 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą NZD 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą NZD 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości