Quest Ponsonby Serviced Apartments
1011 Auckland, 68 Ponsonby Road, Ponsonby
1011 Auckland, 68 Ponsonby Road, Ponsonby
Obiekt Quest Ponsonby Serviced Apartments położony jest przy ulicy Ponsonby Road, 18 minut spacerem od centrum Auckland i 25 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska w Auckland. Oferuje on zakwaterowanie w apartamentach i studiach, które obejmują łazienkę i wyposażone są w telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Apartamenty i studia są klimatyzowane, ogrzewane oraz wyposażone w biurko, sprzęt do prasowania i lodówkę. W apartamentach i studiach mieści się łazienka z zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Obiekt Quest Ponsonby Serviced Apartments usytuowany jest 6 minut jazdy samochodem od kasyna Auckland Casino i terminalu promowego Auckland Ferry Terminal. Wieża Sky Tower znajduje się 25 minut spacerem od obiektu.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quest Ponsonby Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W przypadku płatności kartą kredytową Visa lub MasterCard naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,5% wartości transakcji. W przypadku płatności kartą kredytową American Express lub Diners Club pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 3% wartości transakcji. Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona. Goście podróżujący samochodem mogą skontaktować się z personelem obiektu i zasięgnąć informacji na temat dojazdu do hotelu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie istnieje możliwość zakwaterowania na łóżkach pojedynczych. Usługa ta oferowana jest na życzenie i za dodatkową opłatą w wysokości 35 NZD. Informację o preferowanej konfiguracji łóżek można umieścić w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji. Personel obiektu nie gwarantuje dostępności wybranej konfiguracji łóżek, która potwierdzana jest po przyjeździe i oferowana w zależności od dostępności. Apartamenty nie są sprzątane w niedziele i święta. W przypadku pobytów obejmujących takie dni apartamenty zostaną posprzątane w najbliższy poniedziałek. Goście mogą zameldować się poza godzinami pracy recepcji. Klucz i instrukcje dotyczące zameldowania będą czekać na Gości w recepcji.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 30 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą NZD 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą NZD 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości