Marsden Lake Resort Central Otago

9383 Cromwell, 15-23 Perriam Place, Perriam Cove

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Marsden Lake Resort Central Otago offers villa and studio accommodation in Central Otago, on the edge of Lake Dunstan. Guests can enjoy the onsite bar and restaurant, open for breakfast, lunch and dinner daily. This resort is a 45-minute drive from Queenstown and a 40-minute drive from Wanaka. The accommodation is located on a picturesque marina connected to Lake Dunstan. Each unit is modern and spacious. Guests bringing their boats have direct access to the lake. There is free parking available. The Moorings Restaurant and Bar offers sophisticated casual dining with spectacular lake and mountain views. Barista coffee, pizza and bar snacks are also available.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Guests arriving at the resort after 22.00 hours are asked to contact the hotel in advance with an approximate time of arrival so that an after-hours check in can be arranged. If you are planning on bringing children, please inform the property in advance to arrange bedding options, using the contact details found on the booking confirmation.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą NZD 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 12 lat płacą NZD 39 za osobę za pobyt, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, stand-up, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego