The Hermitage Hotel Mt Cook
7999 Mount Cook, 89 Terrace Road
7999 Mount Cook, 89 Terrace Road
Set in Mount Cook National Park, The Hermitage Hotel features a range of rooms and suites all offering majestic mountain views, and most with views of Mount Cook. Guests can enjoy a range of onsite dining and bars, and free WiFi is offered in the Snowline Lounge and Sir Edmund Hillary Cafe. All rooms feature an ensuite bathroom including a shower, free toiletries and hairdryer. Some rooms offer a bath tub. Also included in each room is a satellite flat-screen TV, refrigerator and tea and coffee making facilities. In-room WiFi is available for an additional charge. The Hermitage Hotel is located adjacent to Sir Edmund Hillary Alpine Centre and just 350 metres from Aoraki Mount Cook National Park Visitor Centre. Lake Tekapo is 104 km away and Twizel is 65 km away. Guests enjoy free private onsite parking. Other facilities offered at the hotel include a 24 hour reception and a tour desk to organise local activities for you. There are also business facilities, laundry services. The Snowline Lounge looks out over the spectacular Mount Cook, and is ideal for a cocktail by the log fire. For a quick snack the Sir Edmund Hillary Cafe & Bar offers a range of on-the-go or eat in treats. Reservations are recommended for The Alpine Restaurant, which is open daily serving buffet breakfast, lunch and dinner. The Panorama Room, re-opens on 16 October and is the hotel's signature à la carte restaurant, with a focus on local ingredients. Reservations are essential for dining at The Panorama Room.
You must show a valid photo ID upon check in. Please note for bookings of 4 or more rooms, different policies and procedures may apply. For further information please contact the property in advance, using the contact details found on the booking confirmation. 'The Hermitage, Aoraki/Mount Cook will not require guests to have a NZ COVID-19 vaccine pass from 5th April 2022'.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 14 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 4 lub więcej lat płacą NZD 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, wieczór filmowy, piesze wycieczki, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości