Oceanside Resort & Twin Towers
3116 Mount Maunganui, 1 Maunganui Road
3116 Mount Maunganui, 1 Maunganui Road
Located across the road from Mount Maunganui Beach, the 3-storey Oceanside Resort features 2 pools . Each room has a private balcony or patio with mountain or garden views. Oceanside Resort & Twin Towers are just 2 minutes’ walk from Tauranga Harbour and 5 minutes’ walk from central Mount Maunganui. Tauranga Airport is a 10-minute drive away and McLaren Falls is a 45-minute drive away. All apartments have a microwave, refrigerator and tea and coffee maker. Each apartment has flat-screen TV with satellite channels and a DVD player. The tour desk can book local activities including skydiving, swimming with dolphins and horse riding. The hotel includes a free guest laundry on site and can book airport shuttle transfers.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Oceanside Resort & Twin Towers o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 250 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. -In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. -Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. -Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. -It's not possible to stay at this property for coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. -Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. -This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. -Please inform Oceanside Resort & Twin Towers of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. -Payment before arrival by bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. -A damage deposit of NZD 250 is required on arrival. That's about 206.77SGD. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full by credit card, subject to an inspection of the property. -Our reception hours are from 8.30am 10am -2 pm to 6.00pm.{ public holidays 9 am to 10am 2pm -5pm} If you are arriving after 6.00pm, we will contact you 1-day before your check-in to arrange online check-in and advise where you will be able to collect your room key from. If you arrive after 6:00 pm is absolutely fine but you will need to complete the pre check-in process which will be emailed to you approximately 24 hours before your arrival. Once this has been received we will either email or text you our LATE ARRIVAL details before we close Reception. We are open 8.30am-10.00am & 2.00pm-6.00pm weekdays and 9.00am-10.00am & 2.00pm-5.00pm weekends. (Reception closed public holiday, No room service)
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą NZD 55 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą NZD 50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, sauna, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, płotek wokół basenu, basen, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego