Radisson Blu Hotel & Resort, Sohar
Sohar, Al-zafaran
Sohar, Al-zafaran
Radisson Blu Hotel szczyci się doskonałą lokalizacją w Soharze, tuż obok parku Silver Jubilee. Z jego okien rozaczają się widoki na Zatokę Omańską. Obiekt znajduje się w pobliżu portu w Sohar i fortu Sohar, zaledwie 15 km od międzynarodowego lotniska Sohar. Radisson Blu Hotel Sohar oferuje 179 opcji zakwaterowania, w tym pokoje rodzinne i apartamenty typu suite z fantastycznymi widokami na okolicę. Każdy pokój jest klimatyzowany i wyposażony w telewizor z płaskim ekranem, minibar, biurko oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym pokoju znajduje się łazienka z wanną, szlafrokiem i kapciami. W hotelu mieści się czynna przez cały dzień restauracja Al Zafaran, która specjalizuje się w kuchni lokalnej i międzynarodowej. W restauracji odbywają się imprezy tematyczne. Dysponuje ona tarasem z widokiem na basen. Z kolei restauracja Amaranthai serwuje tajskie dania fusion z chińskim akcentem. Można z niej podziwiać widok na ocean. Goście mogą delektować się posiłkami, koktajlami i napojami w barze przy basenie Reflections lub w hotelowym barze sportowym Aqua Bar. Lokal Al Khaimah Rooftop ze wspaniałymi widokami na okolicę zaprasza na różne potrawy. Obiekt dysponuje odkrytym basenem z regulowaną temperaturą, spa, bezpłatną siłownią i sauną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego i szybkiego Wi-Fi na terenie całego obiektu oraz bezpłatnego parkingu publicznego. W obiekcie działa całodobowa recepcja. Hotel oferuje 7 nowoczesnych sal konferencyjnych, w tym salę balową o powierzchni 500 m2, która może pomieścić ponad 650 osób.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Radisson Blu Hotel & Resort, Sohar o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej przed przyjazdem Gości. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową użytą do dokonania rezerwacji w ramach oferty wczesnego zakupu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 8 płacą OMR 6 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą OMR 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, zabawki do wody, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości