Hotel Panorama

***

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Jędrzejów 84a/ K. Ostrowca Świętokrzyskiego

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Panorama położony jest w Jędrzejowie, 5 km od Ostrowca Świętokrzyskiego. Oferuje on elegancki ogród z altaną i oczkiem wodnym. Przestronne pokoje oferują bezpłatny dostęp do Internetu i wyposażone są w telewizję satelitarną. Wszystkie pokoje w hotelu Panorama są klasycznie urządzone i utrzymane w ciepłych kolorach. W każdym z nich znajduje się łazienka z zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Niektóre pokoje obejmują część wypoczynkową. Personel recepcji dostępny jest przez całą dobę i może przechowywać kosztowności w hotelowym sejfie, zorganizować usługi pralni oraz transfer z i na lotnisko. Na miejscu jest także plac zabaw dla dzieci. Śniadanie w formie bufetu serwowane jest w klimatyzowanej restauracji, która oferuje dania kuchni polskiej i regionalnej. Goście mogą wypić drinka na tarasie lub w barze. Hotel Panorama położony jest 6,4 km od stacji kolejowej w Ostrowcu. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking.

Przewodowe połączenie z Internetem jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 5 płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości