Al Rasheed Apartments Second Floor Apartment
75300 Karachi, Plot No 293 Block 7 & 8 C.p & Berar Co-operative Housing Society
75300 Karachi, Plot No 293 Block 7 & 8 C.p & Berar Co-operative Housing Society
Obiekt Al Rasheed Apartments second floor apartment położony jest w miejscowości Karaczi w regionie Sindh i oferuje balkon. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, usługę konsjerża oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 3 łazienki z wanną lub prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Obiekt Al Rasheed Apartments second floor apartment oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dźinnaha, znajduje się 12 km od obiektu Al Rasheed Apartments second floor apartment. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Al Rasheed Apartments second floor apartment o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PKR 50000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, taras, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości