Hotel Nova

***

54000 Lahore, 305/41,h3 Block, Johar Town

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Nova położony jest w dzielnicy Johar Town w miejscowości Lahaur i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wagah Border – 37 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Codziennie rano serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne i azjatyckie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Emporium Mall – niecały kilometr, Gaddafi Stadium – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lahaur, znajduje się 17 km od obiektu Hotel Nova.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Nova o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, sklep na miejscu, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, owoce, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości