Hotel Royal Grand

****

54782 Lahore, 339, Johar Town, Lahore, Pakistan Hotel Royal Grand

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Royal Grand, usytuowany w miejscowości Lahaur, oferuje wspólny salon oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wagah Border – 36 km. Obiekt Hotel Royal Grand znajduje się w znakomitej lokalizacji w dzielnicy Johar Town. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Emporium Mall ( 1,1 km), Gaddafi Stadium ( 10 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, prywatną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon, a z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się widok na góry. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i urdu, zawsze chętnie służą pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Nairang Galleries – 10 km, Packages Mall – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lahaur, znajduje się 16 km od obiektu Hotel Royal Grand.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego