Hotel Tourist Inn

***

54000 Lahore, 1 Nabha Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt HOTEL TOURIST INN znajduje się w miejscowości Lahaur. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wagah Border – 27 km, Lahore Museum – 700 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Chauburji ( 1,6 km), Świątynia Data Darbar ( 2,1 km), Alhamra Art Center ( 2,4 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. Na miejscu znajduje się bezpłatny prywatny parking, centrum biznesowe i całodobowa recepcja. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bagh-e-Jinnah – 2,9 km, Wazir Khan Mosque – 3,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lahaur, znajduje się 10 km od obiektu HOTEL TOURIST INN.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, owoce, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości