Hotel La Orilla Muzaffarabad
13100 Muzaffarābād, Hotel La Orilla Kohala Muzaffarabad Road
13100 Muzaffarābād, Hotel La Orilla Kohala Muzaffarabad Road
3-gwiazdkowy obiekt Hotel La Orilla Muzaffarabad usytuowany jest przy plaży w miejscowości Muzaffarabad i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Oferta obiektu obejmuje wspólną kuchnię. Na miejscu znajduje się również park wodny. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, pendżabski i urdu, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Islamabad, znajduje się 142 km od obiektu Hotel La Orilla Muzaffarabad.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości