Shimla Resort
22280 Nathia Gali, 39cj+qqw, Nathia Gali, Abbottabad, Khyber Pakhtunkhwa
22280 Nathia Gali, 39cj+qqw, Nathia Gali, Abbottabad, Khyber Pakhtunkhwa
Obiekt Shimla Resort położony jest w miejscowości Nathia Gali i oferuje ogród, taras, a także restaurację. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Personel całodobowej recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Islamabad, znajduje się 111 km od obiektu Shimla Resort.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości