Dolphin Lodge

**

Achutupo Número Dos, Guna Yala Achutupu

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt Dolphin Lodge położony jest przy plaży w miejscowości Achutupo Número Dos. Na terenie hotelu dostępny jest taras, a z okien roztacza się widok na morze. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji lub wypić drinka w barze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono patio z widokiem na ogród. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na góry. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie amerykańskie. Goście mogą zagrać w rzutki lub skorzystać z oferty centrum biznesowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, rzutki, piesze wycieczki, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, płatne WiFi, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, transfer, puby, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), bingo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości