Bird Of Paradise Hotel
***
495 Goroka, Elizabeth Street, Goroka
495 Goroka, Elizabeth Street, Goroka
W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. We wspólnej kuchni ugotujesz wszystko, na co masz ochotę.
Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: lekarz. Gości kochających sport uszczęśliwi centrum fitnessu i siłownia.
Nie grozi Ci nuda, bo w hotelu znajdziesz miejsce na barbecue. Fanów pływania ucieszy basen i basen odkryty. Do spotkań biznesowych w obiekcie mieści się: centrum biznesowe, sala konferencyjna oraz wszystko, co potrzebne do organizacji wydarzenia. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel.
Aby zapewnić Ci łatwe przemieszczanie się po mieście, hotel oferuje usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: odtwarzacz DVD, prysznic, telewizor i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Pool access available from 9:00 AM to 7:00 PM. No pets and no service animals are allowed at this property. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer. Individually-wrapped food options are available for breakfast, lunch, and dinner, and also through room service. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings, and can be accessed from outside the building via exterior corridors. The property affirms that it adheres to the Intertek Cristal (3rd party expert - Global) sanitization guidelines and the Safe Travels (WTTC - Global) sanitization guidelines.