Hotel Maresta Lodge - Hotel Asociado Casa Andina
chmb43 Chimbote, Jr. Samanco 320, Urb. Buenos Aires 1era Etapa
chmb43 Chimbote, Jr. Samanco 320, Urb. Buenos Aires 1era Etapa
4-gwiazdkowy obiekt Hotel Maresta Lodge - Hotel Asociado Casa Andina znajduje się w miejscowości Chimbote i zapewnia ogród oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, sejf, telewizor z płaskim ekranem, balkon oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Trujillo-Capitan FAP Carlos Martinez de Pinillos, znajduje się 151 km od obiektu Hotel Maresta Lodge - Hotel Asociado Casa Andina.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Based on local tax laws, Peruvian citizens (and foreigners staying more than 59 days in Peru) must pay an additional fee of 18%. To be exempt from this 18% additional fee (IVA), a copy of the immigration card and passport must be presented. Please note both documents are required for fee exemption. Guests who are not able to present both documents will be required to pay the fee. Foreign business travellers who require a printed invoice, will also be charged the additional 18% regardless of the length of their stay in Peru. This fee is not automatically calculated in the total costs for the reservation. A valid identity document must be presented at the time of registration. This property does not admit the entry of children under 18 without the company of their parents, guardian or guardian duly accredited, in accordance with Law No. 30802. All children under 18 years of age must have an DNI or passport to be identified. RUC: 20531807520 INVERSIONES HOTELERAS E.I.R.L
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 8 do lat 12 płacą US$7,50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, fitness, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt