Atoq San Blas Hotel

***

Cusco, Calle Tandapata Esquina Con Calle Atoqsaycuhi #278 San Blas - Cusco

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Atoq San Blas Hotel, położony w miejscowości Cuzco, oferuje usługę błyskawicznego zameldowania i wymeldowania, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, ogród, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hatun Rumiyoc – 300 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Holy Family Church ( 800 m), Plac Plaza De Armas (niecały kilometr), Inka Museum ( 1 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i usługa konsjerża. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte. W pobliżu obiektu Atoq San Blas Hotel znajdują się liczne atrakcje, takie jak San Blas Church, Religious Art Museum i Santa Catalina Convent. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cusco-Alejandro Velasco Astete, znajduje się 5 km od obiektu Atoq San Blas Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Atoq San Blas Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. For clients who book non-refundable rates 1, 2 or 3 days before, they will have 6 hours after making the reservation to make the payment, otherwise the reservation will be canceled by the hotel.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą US$15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt