Chaquill Chak'a
Cusco, Belen 418
Cusco, Belen 418
Obiekt Chaquill Chak'a znajduje się w centrum miejscowości Cuzco i oferuje wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Wanchaq – 1,6 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Santo Domingo Church ( 700 m), Cathedral of Cusco (niecały kilometr), Plac Plaza De Armas ( 800 m). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W prywatnej łazience zapewniono prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W pobliżu obiektu Chaquill Chak'a znajdują się liczne atrakcje, takie jak La Merced Church, Church of the Company i San Pedro Train Station. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cusco-Alejandro Velasco Astete, znajduje się 4 km od obiektu Chaquill Chak'a.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 5 USD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, owoce, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości