Home Garden Hotel
Cusco, Calle Tandapata 684
Cusco, Calle Tandapata 684
Obiekt Home Garden Hotel, położony w centrum miejscowości Cuzco, oferuje ogród, wspólny salon, a także bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Wanchaq – 2 km. Popularne miejsca w okolicy: Holy Family Church, Santa Catalina Convent oraz Cathedral of Cusco. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, prywatną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na miasto. Wszystkie pokoje wyposażone są w zmywarkę. W pobliżu obiektu Home Garden Hotel znajdują się liczne atrakcje, takie jak San Blas Church, Twelve Angled Stone i Religious Art Museum. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cusco-Alejandro Velasco Astete, znajduje się 4 km od obiektu Home Garden Hotel.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Home Garden Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 10 USD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 6 lub więcej lat płacą US$15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, parking w garażu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, kąpiel stóp, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości