Golden Killa
Huaraz, 256 Calle Tajamar Soledad Alta
Huaraz, 256 Calle Tajamar Soledad Alta
Obiekt GOLDEN KILLA, usytuowany w miejscowości Huaraz, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Estadio Rosas Pampa – 2,4 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, całodobowa recepcja, usługa konsjerża oraz bezpłatne WiFi. W wybranych opcjach zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na ogród. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Anta-Comandante FAP German Arias Graziani, znajduje się 24 km od obiektu GOLDEN KILLA.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prywatny parking, parking w garażu, piesze wycieczki, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego