Hotel Dorado Arequipa
La Apacheta, Avenida De Las Convenciones Manzana A Lote 4
La Apacheta, Avenida De Las Convenciones Manzana A Lote 4
Obiekt HOTEL DORADO AREQUIPA oferuje zakwaterowanie w pokojach usytuowanych w miejscowości La Apacheta. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rynek Główny w Arequipie – 5,1 km, Sabandia Mill – 7,2 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stadion Melgar ( 3,9 km), Stadion Umacollo ( 6 km), Kościół Yanahuara ( 7,2 km). Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z niektórych pokoi roztacza się również widok na miasto. Personel całodobowej recepcji zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mario Vargas Llosa Museum – 4,4 km, Goyeneche Palace – 4,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Arequipa-Rodriguez Ballón, znajduje się 12 km od obiektu HOTEL DORADO AREQUIPA.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, bar przekąskowy, automat z napojami, parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości