Holiday Inn - Lima Airport, An Ihg Hotel

****

Callao01 Lima, Av. Tomas Valle S/n Esq Av. Faucett

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ekskluzywny hotel Holiday Inn – Lima Airport położony jest w Limie, naprzeciwko lotniska. Oferuje on restaurację, bezpłatny prywatny parking, centrum fitness oraz bar. Ten czterogwiazdkowy hotel oferuje usługi konsjerża i punkt informacji turystycznej. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. Na miejscu działa kantor wymiany walut. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i mieszczą łazienkę oraz biurko. Rano w obiekcie serwowane jest śniadanie. Plac San Martín oddalony jest od obiektu Holiday Inn – Lima Airport o 10 km, a Pałac Rządowy w Limie – o 11 km. Obiekt zapewnia bezpłatny transfer lotniskowy na międzynarodowe lotnisko Lima-Jorge Chávez.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Holiday Inn - Lima Airport, an IHG Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Dzieci do 12. roku życia jedzą obiad i kolację bezpłatnie, jeśli towarzyszą im rodzice jedzący obiad lub kolację w restauracji. W przypadku, gdy Goście wystąpią o zwrot za opłaconą z góry rezerwację, a hotel zgodzi się na zwrot kosztów, należy pamiętać, że obowiązuje opłata administracyjna w wysokości 6%, która nie zostanie zwrócona. Zgodnie z lokalnymi przepisami podatkowymi obywatele Peru i cudzoziemcy przebywający na terenie kraju dłużej niż 59 dni zobowiązani są do uiszczenia podatku VAT w wysokości 18% ceny pobytu. Aby zostać zwolnionym z tej opłaty (podatku VAT), należy okazać paszport oraz kopię karty imigracyjnej. Do zwolnienia z powyższej opłaty niezbędne są oba dokumenty. W przypadku braku któregokolwiek z nich Goście będą zobowiązani do uiszczenia opisanej wyżej opłaty. Obcokrajowcy podróżujący służbowo, którzy chcą otrzymać wydrukowaną fakturę, również zostaną obciążeni dodatkową opłatą w wysokości 18% całkowitego kosztu rezerwacji. Zostanie ona naliczona niezależnie od długości ich pobytu w Peru. Opłata nie jest automatycznie doliczana do całkowitego kosztu rezerwacji. W przypadku podróży ze zwierzętami obiekt akceptuje wyłącznie zwierzęta o wadze do 17 kg. Ich pobyt podlega dodatkowej opłacie w wysokości 30 EUR za zwierzę, za noc.

W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Przewodowe połączenie z Internetem jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą US$20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, kryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z podgrzewaną wodą, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, fitness, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości