Hotel Melia Lima
L27 Lima, Av. Salaverry 2599
L27 Lima, Av. Salaverry 2599
Pięciogwiazdkowy hotel Melia Lima jest usytuowany w dzielnicy San Isidro w Limie. Oferuje on wyjątkowo komfortowe pokoje z telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Pokoje typu the Level znajdują się na najwyższym piętrze. Oferują one ekspresowe zameldowanie i wymeldowanie, a także dostęp do baru z bezpłatnymi napojami i ekskluzywnej sali śniadaniowej z widokiem na miasto. Zaplecze rekreacyjne hotelu Melia Lima obejmuje basen oraz klub fitness z sauną, siłownią, wanną z hydromasażem i gabinetem masażu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z bezpłatnego WiFi. Hotel dysponuje ponadto restauracją, kilkoma salami konferencyjnymi i centrum biznesowym.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Melia Lima o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. All cots are subject to availability. Please note that at check-in, guests must provide the credit card used to make the reservation. Please note children under 18 years old are not allowed in the spa areas. Based on local tax laws, Peruvian citizens (and foreigners staying more than 59 days in Peru) must pay an additional fee of 18%. To be exempt from this 18% additional fee (IVA), a copy of the immigration card and passport must be presented. Please note both documents are required for fee exemption. Guests who are not able to present both documents will be required to pay the fee. Foreign business travellers who require a printed invoice, will also be charged the additional 18% regardless of the length of their stay in Peru. This fee is not automatically calculated in the total costs for the reservation. When booking 9 rooms or more, different policies and additional supplements may apply.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby 6 lub więcej lat płacą US$33 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, brodzik, wino / szampan, owoce, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, leżaki lub krzesełka plażowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż dla par, masaż całego ciała, fitness, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości