Golden Sunrise Machupicchu
Machupicchu, Calle Wakanki #615
Machupicchu, Calle Wakanki #615
Obiekt Golden Sunrise Machupicchu, położony w miejscowości Machu Picchu, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, wspólny salon, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Machu Picchu Hot Spring – niecały kilometr. Hotel znajduje się w pobliżu licznych atrakcji, takich jak Stacja kolejowa Machu Picchu ( 200 m), Bus Stop ( 500 m) oraz Wiñaywayna Park ( 600 m). Obiekt oferuje także bar. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak bezpłatny transfer lotniskowy i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w sejf. Niektóre pokoje mają również balkon, a z innych roztacza się widok na miasto. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, hiszpańskim i włoskim, zawsze chętnie służą pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Manuel Chavez Ballon Museum – 2,4 km.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, owoce, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości