Hotel Taypikala Machupicchu
00084 Machupicchu, Av. Pachacutec 808
00084 Machupicchu, Av. Pachacutec 808
Only 200 metres from Manco Capac Square, this luxurious boutique hotel offers rooms with free Wi-Fi, LED TVs and breakfast. It features a garden, restaurant and a lift. The Bus Station to Machu Picchu is 200 metres away. Featuring large windows with mountain views, rooms at Taypikala Machupicchu are decorated with bamboo floors and wooden bedside tables. All of them have a minibar and a tub. The suites feature a spa bath and 3D TVs. A buffet breakfast is served daily. The restaurant offers Novoandina dishes. Guest can unwind in the garden or request massage sessions. The 24-hour front desk can secure shuttles. Hotel Taypikala Machupicchu is 250 metres from Machu Picchu Train station.
Zgodnie z lokalnym prawem podatkowym obywatele Peru (i cudzoziemcy przebywający w Peru powyżej 59 dni) są zobowiązani do uiszczenia dodatkowej opłaty (IVA) w wysokości 18%. W celu zwolnienia z opłaty konieczne jest przedstawienie paszportu i karty imigracyjnej. Zwolnienie z opłaty jest możliwe tylko po przedstawienie obu dokumentów. Goście, którzy nie przedstawią obu dokumentów, będą zmuszeni uiścić opłatę. Cudzoziemcy, którzy podróżują w interesach i wymagają wystawienia faktury, zostaną obciążeni dodatkową opłatą bez względu na długość ich pobytu w Peru. Opłata ta nie jest automatycznie wliczana w koszt rezerwacji.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), codzienne sprzątanie, łaźnia publiczna, wino / szampan, owoce, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego