Hotel Magic

Piura, 954 Jirón Junín

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt HOTEL MAGIC położony jest w miejscowości Piura. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Estadio Municipal Campeones del 36 – 40 km. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor z płaskim ekranem. W pokojach zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Niektóre opcje zakwaterowania mają również balkon. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Piura-Capitan FAP Guillermo Concha Iberico, znajduje się 2 km od obiektu HOTEL MAGIC.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), prasa do spodni, transfer lotniskowy (bezpłatny), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości