Casona Plaza Hotel Centro
051 Puno, Jirón Lima N°787
051 Puno, Jirón Lima N°787
Casona Plaza Hotel Centro usytuowany jest w Puno, 10 metrów od głównego placu miasta i katedry. Na terenie hotelu znajduje się restauracja serwująca dania do wyboru z karty. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi. Każdy pokój i apartament jest klimatyzowany i mieści łazienkę. Wszystkie z nich wyposażone są w telewizor z dostępem do kanałów kablowych. Cena zakwaterowania obejmuje śniadanie w formie bufetu. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Pozostałe udogodnienia obejmują bezpłatną przechowalnię bagażu i obsługę pokoju. Hotel zlokalizowany jest w dzielnicy handlowo-finansowej, 3 km od dworca autobusowego. Odległość od portu lotniczego Juliaca-Inca Manco Cápac wynosi 30 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casona Plaza Hotel Centro o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Zgodnie z lokalnymi przepisami podatkowymi obywatele Peru oraz cudzoziemcy przebywający na terenie kraju ponad 59 dni zobowiązani są do uiszczenia dodatkowej opłaty (podatku VAT) w wysokości 18% ceny pobytu. Goście mogą zostać zwolnieni z tej opłaty po okazaniu karty imigracyjnej i paszportu. Do uzyskania zwolnienia z opłaty niezbędne są obydwa wyżej wymienione dokumenty. W przypadku braku któregokolwiek z nich Goście będą zobowiązani do jej uiszczenia. Obcokrajowcy podróżujący służbowo, którzy poproszą o drukowaną fakturę, również zostaną obciążeni opłatą w wysokości 18% ceny pobytu (niezależnie od długości ich pobytu w Peru). Opłata ta nie jest automatycznie doliczana do ceny rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 8 do lat 16 płacą US$15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego