Zalety: Ładnie urządzone pokoje, czystość w pokojach i w łazience. Możliwość zameldowania się jedną godzinę wcześniej. Miły personel w recepcji, uprzejmi kelnerzy, miłe panie pokojowe. Miejsce parkingowe w cenie pobytu.
Wady: Brak czajnika oraz kawy i herbaty w pokoju (po kontakcie z recepcją dostarczono czajnik do pokoju). Zarówno jacuzzi jak i grota solna miały awarię, a głównie strefa wellness była celem naszego wyjazdu. Komunikat na ekranie przy wejściu do Groty Solnej wyświetlał komunikat: "zwarcie w obwodzie elektrycznym, skontaktuj się z serwisem, nr telefonu". Recepcjonistka na niezwłocznie zgłoszone nieprawidłowości odpowiedziała, że grota solna jest sprawna, pomimo że błąd się wyświetla, więc wróciłem do groty, ale nie było czuć soli w grocie. Wykupiliśmy również voucher do restauracji o wartości 180 złotych za 140 złotych, jednak średnie ceny w tej restauracji za samo danie główne wynoszą 109 złotych, bez przystawki, zupy i napojów. Przy takim koszcie za pokój (ze zniżką Genius 3) wraz ze śniadaniem (615 zł) wszystkie udogodnienia w strefie welness powinny być sprawne lub informacja o niesprawnym jacuzzi i grocie powinna być podana na stronie Booking przed rezerwacją lub przesłana w wiadomości na Bookingu. Sama dopłata za śniadania w wysokości 94 zł za jedną osobę jest horrendalnie wysoka i świadczy o tym jak drogi jest ten hotel. W restauracji zauważyłem bardzo dużo gości mówiących w języku Niemieckim, więc odnoszę wrażenie że hotel jest nastawiony na obsługę głównie gości zza zachodniej granicy. Zamiast łóżka podwójnego otrzymałem dwa pojedyncze. W pokoju znajduje się dużo przekąsek i mini barek pełen alkoholi - jednak ceny są 3x wyższe niż w sklepie, np. za paluszki wynoszą 10 złotych. Jedna noc w tym hotelu kosztowała nas prawie 1000 złotych. Gdybym wiedział że takie będą koszta oraz że strefa wellness będzie mieć awarię to bym wogóle nie rezerwował tego pobytu.