Pod Winogronem - Apartamenty Z Basenem I Wyżywieniem
72-346 Pobierowo, Zgody 11
72-346 Pobierowo, Zgody 11
Obiekt Pod Winogronem - Apartamenty z basenem i wyżywieniem, położony w miejscowości Pobierowo, oferuje bezpłatne WiFi, ogród z placem zabaw oraz dostęp do wanny z hydromasażem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pobierowo Beach – 400 m, Rewal Beach – 2,3 km. W obiekcie zapewniono wannę z hydromasażem. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i płytą kuchenną, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też balkon, a z okien roztacza się widok na miasto. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. W obiekcie do dyspozycji Gości jest kryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża w Łukęcinie – 2,6 km, Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach – 39 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Heringsdorf, znajduje się 67 km od obiektu Pod Winogronem - Apartamenty z basenem i wyżywieniem. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Pod Winogronem - Apartamenty z basenem i wyżywieniem o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, obsługa pokoju, kort tenisowy, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, kryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, basen bez krawędzi, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, puby, wieczór filmowy, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości