Luna Miramar Club
8200-166 Albufeira, Rua Do Pacífico, Lote 24
8200-166 Albufeira, Rua Do Pacífico, Lote 24
Obiekt Luna Miramar Club usytuowany jest 1 km od plaż w mieście Albufeira oraz 15 minut spacerem od zabytkowej dzielnicy miasta. Na miejscu dostępny jest odkryty basen. Wszystkie studia i apartamenty są klimatyzowane oraz wychodzą na balkon. W każdym z nich znajduje się telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz aneks kuchenny z zestawem do parzenia kawy i herbaty. W łazience przygotowano dla Gości zestaw kosmetyków. Bar i restauracja w ośrodku Miramar zapraszają na rozmaite napoje oraz posiłki w formie bufetu. W pobliżu obiektu działa duży sklep spożywczy. W wolnej chwili Goście mogą odprężyć się i opalać na leżakach przy basenie. Dla dzieci przygotowano specjalny basen. W ośrodku można bezpłatnie korzystać z WiFi. Na terenie obiektu znajduje się też centrum odnowy biologicznej z siłownią, sauną, wanną z hydromasażem oraz salą fitness. Na życzenie oferowane są tu też zabiegi spa. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy, który zapewnia połączenia z różnymi zakątkami Albufeiry.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Luna Miramar Club o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Please note that All Inclusive offers only work between June and September: - Buffet: breakfast (from 8AM until 10AM), lunch (from 12:30PM until 2PM) and dinner (From 7PM until 9:30PM). Drinks (from 11AM until 11PM); - Snacks (from 11AM until 12:30PM and from 2PM until 6:30PM). Please note that Half Board and Full Board rate does not include drinks. Please note that the safety deposit box has an adittional surcharge. Please note that it is part of the property's policies to charge a damage deposit of 300€ to maintain the room's integrity. From June to August, the hotel has an entertainment program in the Lobby Bar twice a week from 8:30PM to 11PM.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, bilard, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, faks / ksero, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, park wodny, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt