Quinta Das Figueirinhas & Quintinha Village
8400-454 Armaãão De Pãra, Quinta Das Figueirinhas - Alporchinhos
8400-454 Armaãão De Pãra, Quinta Das Figueirinhas - Alporchinhos
Obiekt Quinta Das Figueirinhas & Quintinha Village oferuje zakwaterowanie w bielonych budynkach i usytuowany jest w odległości zaledwie 800 metrów od plaży Senhora da Rocha. Dysponuje on ogrodami krajobrazowymi, dużym basenem i jasnymi apartamentami wyposażonymi w sprzęty kuchenne. Spacer z apartamentów do klifów z widokiem na Ocean Atlantycki zajmuje 10 minut. Goście mogą skorzystać z bezpłatnego minibusa kursującego co godzinę do miasteczka Armação de Pêra i z powrotem. Dojazd z obiektu do portu lotniczego Faro zajmuje 30 minut. Przestronne apartamenty w obiekcie Quinta Figueirinhas zapewniają balkon i duże okna. Każdy z nich jest urządzony w jasnej kolorystyce i wyposażony w kolorowe narzuty na łóżko. W apartamentach znajduje się także aneks kuchenny. W hotelowym barze przekąskowym serwowane są rozmaite lekkie posiłki. Apartamenty z 1 oraz 2 sypialniami znajdują się w oddzielnych częściach kompleksu. Główny odkryty basen znajduje się kilka kroków od basenu dla dzieci. Na terenie hotelu Quinta das Figueirinhas grać można w siatkówkę na trawie i bilard. Oferowana jest tutaj również usługa wynajmu samochodów i codzienne śniadanie w hotelowej restauracji.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quinta Das Figueirinhas & Quintinha Village o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Apartamenty z 1 sypialnią i apartamenty z 2 sypialniami znajdują się w oddzielnych kompleksach, usytuowanych tuż obok siebie. Opcje pełnego i niepełnego wyżywienia nie obejmują napojów. Od 1 kwietnia do 31 października apartamenty sprzątane są 3 razy w tygodniu. Ręczniki wymieniane są 2 razy w tygodniu, a wymiana pościeli odbywa się po 7 nocach. Od 1 listopada do 31 marca apartamenty sprzątane są 3 razy w tygodniu. Od 1 listopada do 31 marca restauracja jest nieczynna. W tym czasie obiekt nie oferuje żadnych posiłków. Goście dokonujący rezerwacji w ramach oferty bezzwrotnej, którzy chcieliby otrzymać fakturę, proszeni są o podanie niezbędnych danych (takich jak nazwa firmy/imię i nazwisko, adres i NIP) w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji. Z opcji niepełnego wyżywienia i opcji zakwaterowania ze śniadaniem można korzystać wyłącznie od 1 kwietnia do 31 października. Dodatkowa opłata za niepełne wyżywienie wynosi 23 EUR od osoby za dzień.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 16 lat płacą za 20% ceny za osobę dorosłą za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, bar, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, bilard, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen ze słoną wodą, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości