Belmonte Sinai Hotel

****

6250-086 Belmonte, Largo De S. Sebastião

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Belmonte Sinai Hotel, usytuowany w miejscowości Belmonte, oferuje wspólny salon, prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rezerwat przyrody Serra da Estrela – 41 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, klub dla dzieci, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest idealnym wyborem dla alergików. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Belmonte Calvário Chapel – 500 m. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój wyposażono w klimatyzację, a wybrane pokoje mają balkon. Pokoje wyposażone są w szafę. W miejscowości Belmonte i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking, narciarstwo oraz jazda na rowerze. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim i portugalskim, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. Odległość ważnych miejsc od obiektu: SkiPark Manteigas – 18 km, Gorące źródła Caldas de Manteigas – 26 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Viseu, znajduje się 110 km od obiektu Belmonte Sinai Hotel.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 5 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), punkt sprzedaży karnetów narciarskich, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości