Tarmarplace

***

9370-411 Jardim do Mar, Rua Portinho, 13

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

This small hotel in the west of Madeira offers a restaurant, a bar and panoramic views of the ocean. It is 100 metres from the beach and close to the village of Calheta. All air-conditioned rooms at TarmarPlace include cable TV, WiFi and private bathrooms. The Tarmar Restaurant serves fresh fish and has a sun terrace for guests to enjoy. Madeira Island Airport and Funchal are just a 45-minute drive away. Free public parking is available on site.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu TarmarPlace o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Please note, the breakfast for the extra guests has an additional cost of EUR 4.50. Please note, for late check-in after 22:00 h, there is surcharge of EUR 10.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci 2 lata płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 2 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, sauna, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, fitness, plaża, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości