Quinta Do Estreito

****

9325-034 Estreito de Câmara de Lobos, Rua José Joaquim Da Costa

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Quinta do Estreito Vintage House is situated below the village of Estreito, a short distance from Funchal. Originally a vineyard, this estate now offers luxury accommodation and panoramic views. There are 48 stylish and beautifully decorated rooms on offer. All of the rooms are south facing and offer a large balcony with sea view. There are 2 gourmet restaurants at Quinta do Estreito offering a great selection of traditional Madeiran cuisine. There are also a number of bars and a wine cellar with barrels of Madeira wine. There is a swimming pool and landscaped gardens for guests to enjoy.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quinta do Estreito o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen na dachu, basen z widokiem, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego