Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Aeromar usytuowany jest przy plaży na wyspie Ilha de Faro. Dysponuje on barem przekąskowym oraz restauracją z przepięknym widokiem na park przyrody Ria Formosa, jeden z siedmiu naturalnych cudów Portugalii. Pokoje w hotelu Aeromar obejmują łazienkę. Każdy z nich wyposażony został w klimatyzację i telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Obiekt zapewnia obsługę pokoju i całodobową recepcję. Po spacerze po plaży Goście mogą spróbować lokalnych specjałów, dań specjałów z Algarve oraz świeżych ryb i owoców morza w restauracji Aeromar. Do dyspozycji Gości jest także bar przekąskowy z tarasem i częścią wypoczynkową. Hotel Aeromar dysponuje tarasem słonecznym z pięknym widokiem na Atlantyk i park przyrody Ria Formosa. Personel służy pomocą w wypożyczeniu rowerów i może zorganizować dla Gości rejsy łodzią. Ręczniki plażowe i parasole dostępne są na życzenie. Na lotnisko w Faro można z łatwością przeprawić się przez wodę w 7 minut. W oddalonym o 10 minut jazdy Faro znajduje się wiele tętniących życiem barów, sklepów i restauracji.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aeromar o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W przypadku rezerwacji na więcej niż 4 noce Goście otrzymują pakiet powitalny obejmujący kosz z sezonowymi owocami i butelką wody mineralnej. Hotel zapewnia bezpłatne ręczniki plażowe i parasole (w zależności od dostępności). Opcja pełnego i niepełnego wyżywienia obejmuje zastawę i sztućce, przekąskę (z wyjątkiem owoców morza), danie główne na bazie ryb lub mięsa (z wyjątkiem owoców morza), deser lub kawę oraz 1 napój na osobę (woda, sok, napój gazowany lub kieliszek domowego wina). W lipcu, sierpniu i wrześniu zwierzęta nie są akceptowane.

W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, solarium, sejf, wymiana walut, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, parasole przeciwsłoneczne, plaża, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości