Madeira Panorâmico Hotel

****

9000 - 090 Funchal (Madeira), Rua Estados Unidos Da América, 34

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel jest położony zaledwie 3 km od centrum miasta. Z jego okien roztacza się wspaniały widok na miejscowość Funchal i Ocean Atlantycki. Obiekt oferuje kryty i odkryty basen oraz luksusowe spa. Wszystkie pokoje w obiekcie Madeira Panorâmico Hotel dysponują balkonem, na którym Goście mogą się zrelaksować. Każdy z nich wyposażony jest w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. W hotelowej restauracji serwowane są tradycyjne dania kuchni portugalskiej w formie bufetu lub do wyboru z karty. Lokalnych drinków można skosztować w barze, podziwiając widok na Ocean Atlantycki. Zaplecze spa w hotelu Madeira Panorâmico obejmuje gabinet masażu, saunę i wannę z hydromasażem. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą zagrać w squasha lub tenisa na korcie. Na miejscu znajduje się również centrum fitness. Goście mogą korzystać z całodobowej recepcji, wypożyczalni samochodów oraz bezpłatnego parkingu. Hotel Madeira Panorâmico położony jest w pobliżu ogrodu Quinta Magnolia. Od lotniska na Maderze dzieli go zaledwie 15 minut jazdy.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Uwaga: hotel Madeira Panoramico oferuje bezpłatny transfer od poniedziałku do soboty od 09:00 do 18:15. Trasa transferu: hotel - centrum miasta Funchal - hotel.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dorośli płacą € 24 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, tenis stołowy, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, squash, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, udogodnienia spa, fitness, basen, transfer, piesze wycieczki, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości