Apartment Villa Sol Ii
9360-500 Ponta do Sol, Estrada V Centenário, Edifício Villa Sol Ii, 4ºz
9360-500 Ponta do Sol, Estrada V Centenário, Edifício Villa Sol Ii, 4ºz
Usytuowany na najwyższym piętrze obiekt Apartment Villa Sol II, z którego roztaczają się panoramiczne widoki na Ocean Atlantycki i całą okolicę, usytuowany jest w miejscowości Ponta do Sol, 18 km od Funchal. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego WiFi. Do dyspozycji Gości jest apartament z 2 pokojami z łóżkiem podwójnym oraz pokojem z 2 łóżkami pojedynczymi, który doskonale nadaje się dla dzieci. W jednej z sypialni dwuosobowych znajduje się łazienka i telewizor. Apartament obejmuje także przestronny salon z sofami, telewizorem z płaskim ekranem i balkonem. Mieszczą się w nim również 3 dodatkowe łazienki. Goście mogą samodzielnie przygotowywać posiłki we w pełni wyposażonej kuchni, a następnie delektować się nimi na umeblowanym balkonie ze sprzętem do grillowania. Opcjonalnie mogą również odwiedzić oddalone o 5 minut spacerem restauracje i spróbować tradycyjnych dań i win z Madery. Miejscowość Ribeira Brava oddalona jest od obiektu o 4 km, a plaża Calheta – o 9 km. Odległość od międzynarodowego lotniska w Funchal wynosi 39 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartment Villa Sol II o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, plaża, transfer, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości