Apartamentos Carteia
8125-201 Quarteira, Rua Do Leste, Edifício Carteia, Loja An
8125-201 Quarteira, Rua Do Leste, Edifício Carteia, Loja An
Obiekt Apartamentos Carteia, położony bezpośrednio przy plaży w miejscowości Quarteira, oferuje apartamenty z wyżywieniem we własnym zakresie, z których roztacza się widok na Ocean Atlantycki. Na miejscu do dyspozycji Gości jest odkryty basen. Przestronne apartamenty są prosto urządzone i obejmują salon z rozkładaną sofą i telewizorem z dostępem do kanałów kablowych. Każdy z nich dysponuje także balkonem. W apartamentach znajduje się ponadto w pełni wyposażona kuchnia z lodówką, płytą kuchenną, kuchenką mikrofalową i piekarnikiem. Apartamenty mieszczą również łazienkę z wanną. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku, w tym turystyki pieszej i rowerowej oraz wędkowania. Personel punktu informacji turystycznej chętnie pomaga w organizacji wycieczek oraz w wypożyczeniu roweru lub samochodu. W wolnym czasie Goście mogą zrelaksować się na tarasie przy basenie. Na życzenie dostępny jest prywatny parking. Międzynarodowe lotnisko w Faro oddalone jest od apartamentów Carteia o 30 minut jazdy. Odległość od miejscowości Vilamoura i pola golfowego Oceânico Pinhal wynosi niecałe 4 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamentos Carteia o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście planujący przyjazd poza godzinami pracy recepcji proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów zameldowania. Ponadto Goście proszeni są o poinformowanie personelu o szczegółach lotu i planowanej godzinie przyjazdu. W przypadku pobytów obejmujących maksymalnie 7 nocy oferowane jest jednorazowe sprzątanie i jednorazowa wymiana ręczników. Cena zakwaterowania na minimum 8 nocy obejmuje dwukrotne sprzątanie, 2 wymiany ręczników i 1 wymianę pościeli. Dodatkowe sprzątanie lub zmiana ręczników i pościeli podlega dodatkowej opłacie w wysokości 15 EUR za usługę. Z WiFi można korzystać jedynie przy recepcji. Każdy z apartamentów charakteryzuje się indywidualnym wystrojem. Godziny pracy recepcji: Od 1 października do 30 marca: Od poniedziałku do piątku: - 10:00–12:30, 14:30–17:00 Soboty: - 10:00–12:00 W niedziele i święta: - zamknięte Od 1 kwietnia do 30 września: Recepcja czynna jest codziennie w godzinach: - 09:30–12:30 oraz 14:30–18:00 W przypadku gdy zameldowanie i wymeldowanie przypadają na dni, w których recepcja jest zamknięta, obiekt gwarantuje dostępność usługi pod warunkiem wcześniejszego poinformowania personelu o godzinie przyjazdu. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Koty nie są akceptowane. Dane właściciela karty kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z danymi Gościa zatrzymującego się w obiekcie. W przypadku rezerwacji dokonywanych w imieniu osoby trzeciej Goście poproszeni zostaną o uiszczenie płatności za pomocą innej metody. Zwierzęta są akceptowane tylko na życzenie i za dodatkową opłatą w wysokości 7 EUR za noc. Obiekt akceptuje jedynie niewielkie psy. W niektórych apartamentach zwierzęta nie mogą przebywać.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 10 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 10 lub więcej lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, plaża, transfer, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości