Casa 28

2900-059 Setubal, Avenida Doutor António Rodrigues Manito N.º 28

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Casa 28, położony w miejscowości Setúbal, zapewnia taras, bezpłatne WiFi, całodobową recepcję i bankomat. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pole golfowe Montado – 14 km. Goście zatrzymujący się w apartamencie mają do dyspozycji patio. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 1 łazienkę z wanną oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie znajduje się sprzęt do grillowania, a okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Klasztor Hieronimitów – 45 km, Plac Rossio – 46 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lizbona, znajduje się 48 km od obiektu Casa 28. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, kręgielnia, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu