Zalety: Podobało mi się, że po uzasadnieniu niedogodności właścicielowi obiektu, po trzykrotnych prośbach o przyjazd do mieszkania w celu konfrontacji z niedociągnięciami jakie widniały w apartamencie Właściciel przyjechał osobiście.
Wady: Oczekiwania względem rzeczywistości były nieadekwatne. Sugerując się ocenami na platformie booking.com wybraliśmy ten apartament. Po wejściu, pierwszym co rzuciło się w oczy były odpadające listwy od ścian. Na frontach kuchennych oraz na szybach okien widniały zabrudzenia, na które wytłumaczeniem właściciela był fakt, że wcześniej apartament wynajmowała rodzina z dzieckiem. Po otwarciu lodówki zobaczyliśmy brud oraz zacieki; identycznie w części mrożącej, pozostawiony lód na patyku oraz ubrudzoną czerwoną mazią półkę. Przy sprawdzaniu szafek w kuchni wyfrunęły mole spożywcze, które do czasu przyjazdu właściciela latały po mieszkaniu. Powierzchnie użytkowe takie jak słuchawka domofonu i klamki były klejące. Podejście właściciela do obiekcji względem apartamentu były zlewające oraz wymijające - przeprosił, jednak oznajmił, że do tej pory miał mnóstwo ocen "10", demonstrował jak wycierał kurze przy telewizorze i stwierdził, że takie sprzątanie czy umycie lodówki w apartamencie jest czynnością ponadstandardową oraz, że używanie lodówki w normalny (jak mniemam) sposób, w postaci przechowywania masła, jest przeznaczone dla masterszefów.