Wady: Bardzo nieprzyjemny kontakt z właścicielem/zarządcą (osobą odpowiedzialną za kontakt) mieszkania.
Jak się okazuje problemy z komunikacją występują także po zakończonym pobycie w obiekcie. Najpierw właściciel lub osoba z obsługi dzwoniła w sprawie wystawionej opinii, gdy zablokowałem jej numer, wysłała mi kilka wiadomości dopytując się kto wystawił tę opinię a na moją prośbę o zaprzestanie tych praktyk osoba ta poinformowała mnie, że występuje na drogę prawną w związku z wystawioną opinią, co postrzegam jako próbę wywarcia presji na zmianę lub usunięcie oceny.
Niestety z tego powodu pobyt w obiekcie oceniam bardzo negatywnie - początkowo pobyt został oceniony na 5 (znośny), jednak po serii napastliwych wiadomości od obiektu w tym zapowiedzi wystąpienia na drogą sądową oraz stwierdzenia że "poniosę konsekwencje tego, że mieszkałem w lokalu" muszę z przykrością ocenić całość pobytu jako złą - 1.