• Agnieszka

    Zalety: Przytulne, nowoczesne, minimalistyczne miejsce.
    Świeża pościel.
    Ciepło, łatwe wejście, niskie piętro.
    Ręczniki i żele pod prysznic dla gości.

    Krówki powitalne :)
    Wady: Bardzo dużo kurzu - pod łóżkiem, na szafkach w sypialni. Umywalka w łazience zatkana (sądząc po zapachu - wymiociny poprzednich lokatorów :( ).

    10.00

  • Anastazja

    Zalety: blisko centrum, lokalizacja ze urządzona ze smakiem, kameralnie.

    9.00

  • Lena

    Zalety: dobre warunki mieszkaniowe
    pralka, zmywarka w obiekcie
    doskonała lokalizacja- blisko do Starówki i Ostrowa Tumskiego, Jezioro Maltańskie tuż tuż, sklepy spożywcze i galerie handlowe również w pobliżu
    Wady: znaleźliśmy kilka niedomytych / nieumytych naczyń w szafce
    brak odkurzacza

    7.00

  • Paulina

    Zalety: Wygodne łóżko, cicha okolica, dostępność większej ilości ręczników oraz pościeli. Ładnie urządzone mieszkanie, kuchnia mogłaby być lepiej doposażona. Na plus reakcja ze strony osoby zajmującej się obiektem, próbowała nas przenieść do innego apartamentu, jednak udało się wymienić baterię pod prysznicem i zostaliśmy.
    Wady: Od czego zacząć... Chcieliśmy przyjechać z psem, wysłałam pytanie o wysokość opłaty za jego pobyt. Czy otrzymałam odpowiedź? Tak, jak zadzwoniłam na infolinię. W piątek przed wyjazdem wystąpiły problemy z płatnością za pobyt, zgodnie z instrukcją płatność została zrobiona w inny sposób. Od piątku i przez cały weekend próbowałam bezskutecznie zdobyć potwierdzenie noclegu. Obiekt nie odpowiadał ani na maile ani na wiadomości na bookingu, kontakt jedynie telefoniczny, gdzie słyszy się "pani sprawa zostanie rozwiązana", a rozwiązywana nie jest. W poniedziałek, dzień przyjazdu, nadal mimo kilku telefonów i maili nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji. Mimo to zaryzykowaliśmy i wyruszyliśmy w drogę z Rzeszowa do Poznania. Godzinę przed dojazdem na miejsce udało mi się zdobyć potwierdzenie i instrukcję zameldowania. Co ciekawe, otrzymałam odpowiedzi na moje pytania we wtorek o 1 w nocy z adnotacją "cieszymy się, że udało się Państwu zameldować". Wow. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że prysznic jest kompletnie wyłączony z użytkowania - nie działający prysznic, a deszczownica zapchana kamieniem do tego stopnia, że leciał mały strumień wody. Patelnia w kuchni i piekarnik brudne tak jakby nigdy nie były czyszczone. W związku z późną porą zgłosiliśmy to dopiero następnego dnia rano, pani na infolinii nie była miła, obsługa obiektu przyszła o 15 naprawić prysznic i wyczyścić kuchnię. Wyszli około 18, więc straciliśmy w Poznaniu cały jeden dzień. Po wyjeździe chcieliśmy otrzymać fakturę - wyjazd służbowy. Fakt ten zgłosiłam już przy rezerwowaniu i opłacaniu noclegu. Czy otrzymałam ów fakturę? Owszem. Dziś, dwa tygodnie po zakończonym pobycie, 5 telefonach i mailu do obiektu. Zupełnie niepoważne traktowanie klienta, nigdy nie skorzystam z usług tej firmy, a i Państwu czytającym tę recenzję nie polecam...

    2.00