Apartament Lucky

83-010 Pruszcz Gdański, Bajki 28 22

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Apartament Lucky położony jest w Rotmance. Dysponuje on balkonem oraz bezpłatnym WiFi. Odległość od Gdyni wynosi 38 km. W apartamencie znajduje się 1 sypialnia, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, pralka, jak również w pełni wyposażona kuchnia ze zmywarką, lodówką, piekarnikiem i płytą kuchenną. Pozostałe udogodnienia obejmują taras. Gdańsk i Sopot dzieli od apartamentu Lucky odpowiednio 13 km i 32 km. Najbliższe lotnisko, Gdańsk im. Lecha Wałęsy, oddalone jest o 19 km. Za dodatkową opłatą można skorzystać z transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Lucky o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, kajakarstwo, piesze wycieczki, kręgielnia, ogrzewanie, jazda konna, squash, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu