Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartamenty Green Garden oferuje zakwaterowanie bez wyżywienia w Raciborzu. W apartamencie znajduje się antresola z łóżkiem typu queen-size, duży telewizor 3D z płaskim ekranem i odtwarzacz Blu-ray. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi. Apartament obejmuje również sypialnię z dużym łóżkiem oraz salon z konsolą gier PS3 (na wcześniejsze życzenie). Do dyspozycji Gości jest także kompletnie wyposażony aneks kuchenny z lodówką, kuchenką mikrofalową, płytą kuchenną oraz ekspresem do kawy. W łazience dostępny jest prysznic, pralka i bezpłatny zestaw kosmetyków. Podczas pobytu korzystać można z tarasu i ogrodu z meblami ogrodowymi oraz sprzętem do grillowania. Na terenie obiektu usytuowany jest bezpłatny parking. Za dodatkową opłatą organizowany jest transfer lotniskowy. Obiekt Apartamenty Green Garden zlokalizowany jest w odległości 2,3 km od Rynku w Raciborzu, 700 metrów od restauracji oraz 50 metrów od supermarketu. Park wodny H₂Ostróg oddalony jest o 2,3 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Green Garden o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W celu ułatwienia dojazdu do obiektu zaleca się wprowadzić do systemu nawigacji adres: ul. Lotnicza 44. Apartament znajduje się po drugiej stronie ulicy. Goście proszeni są o kontakt z personelem obiektu co najmniej 30 minut przed przyjazdem w celu ustalenia szczegółów dotyczących zameldowania i odbioru kluczy.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą 25 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 15 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 4 lub więcej lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, kręgielnia, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking przy ulicy, meble ogrodowe, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu