Zalety: -śniadanie oraz lokacja
- pani kelnerka była bardzo pomocna
Wady: - brak recepcji
- jak dojechaliśmy do hotelu z małym dzieckiem około 22.00 to trwała tam impreza typu studniówka o której nikt nas nie poinformował. Po 4 telefonach wyszła Pani kelnerka po czym wróciła z managerem. Zostaliśmy zapewnieni, ze muzyki nie będzie słychać co było nie prawdą bo DJ grał do 2.30 nad ranem a my musieliśmy wstać wcześniej rano na pogrzeb bliskiej dla nas osoby, na który lecieliśmy samolotem z domu dnia poprzedniego, przez co nikt z nas włącznie z naszym małym dzieckiem się nie wyspał.
- Mimo tego, ze nie mogliśmy się dodzwonić do osoby która prowadzi hotel aby zrobić check-in i w sumie nie dotarliśmy do pokoju do godziny 11 w nocy, manager powiedział, ze musimy zrobić check out wcześnie rano według normalnych zasad.
- pokój nie był nagrzany mimo, iż był to styczeń.
- zapchany odpływ w brodziku prysznicowym.
- brak komunikacji z hotelu po całej zaistniałej sytuacji i ich odpowiedzi na naszą wiadomość mimo zapewnień managera, że wszystko zostanie wyjaśnione
- brak recepcjonisty/ kadry managerskiej przy check oucie. Jedyną osoba w hotelu w tamtym momencie była Pani, która nam przyrządziła śniadanie
- Brak łóżeczka turystycznego dla dziecka, mimo iż została wysłana o nie prośba w trakcie bookingu.
- pani kelnerka była bardzo pomocna
Wady: - brak recepcji
- jak dojechaliśmy do hotelu z małym dzieckiem około 22.00 to trwała tam impreza typu studniówka o której nikt nas nie poinformował. Po 4 telefonach wyszła Pani kelnerka po czym wróciła z managerem. Zostaliśmy zapewnieni, ze muzyki nie będzie słychać co było nie prawdą bo DJ grał do 2.30 nad ranem a my musieliśmy wstać wcześniej rano na pogrzeb bliskiej dla nas osoby, na który lecieliśmy samolotem z domu dnia poprzedniego, przez co nikt z nas włącznie z naszym małym dzieckiem się nie wyspał.
- Mimo tego, ze nie mogliśmy się dodzwonić do osoby która prowadzi hotel aby zrobić check-in i w sumie nie dotarliśmy do pokoju do godziny 11 w nocy, manager powiedział, ze musimy zrobić check out wcześnie rano według normalnych zasad.
- pokój nie był nagrzany mimo, iż był to styczeń.
- zapchany odpływ w brodziku prysznicowym.
- brak komunikacji z hotelu po całej zaistniałej sytuacji i ich odpowiedzi na naszą wiadomość mimo zapewnień managera, że wszystko zostanie wyjaśnione
- brak recepcjonisty/ kadry managerskiej przy check oucie. Jedyną osoba w hotelu w tamtym momencie była Pani, która nam przyrządziła śniadanie
- Brak łóżeczka turystycznego dla dziecka, mimo iż została wysłana o nie prośba w trakcie bookingu.