Fk Guest Inn

1448 Alberton, 53 Boerbok Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

4.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt FK Guest Inn, usytuowany w miejscowości Alberton, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Klub Kliprivier – 11 km. W pensjonacie zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Park rozrywki i kasyno Gold Reef City ( 19 km), Muzeum Apartheidu ( 19 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i bankomat. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem, a wybrane pokoje mają balkon. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Obiekt FK Guest Inn oferuje wannę z hydromasażem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park tematyczny Gold Reef City – 20 km, Stadion w Johannesburgu – 24 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko O.R. Tambo, znajduje się 36 km od obiektu FK Guest Inn.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu FK Guest Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt